| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 19 日 星期三  |
| 也有不想回家的時候 |
分類: 未分類 |
係咪真係要搞大件事呢??!
心情差,,,down晒...
Mister 想太多
作曲:Alan Ho
填詞:Mr.
編曲:Mr.
監製:Gary Tong
走過了橫街 經過這門牌
想起了一支舊結他
輕奏過童話 低訴過夢與畫
仍留在這一剎
矇著眼尋覓這故事背景
勾起了她悲笑哭聲
仍舊在懷念 隨時重覆這幻聽
聽得到看不清
想得太多 想得太多
可知我瑟縮在被窩
想得太多 失去了知覺 彷彿已做錯
一剎那安靜 得一秒決定覺醒
偏偏在響起這歌聲
彷似有生命 流傳人世心聲
難忘掉這率性
承受過荒謬與幼稚藉口
沉默過之後 仍然繼續獨奏
像木偶 我總開不了口
想得太多 想得太多
可知我瑟縮在被窩
想得太多 失去了知覺 捉不到最初
若然忘掉我 用盡力去把你略過
若然情是錯 願從未愛過
若然懷念我 現在別再說當初
流星可信麼 怎相信因果
可知我偏偏想太多
自己在惹禍 避開你是折磨
好好記住我
|
2008 年 11 月 15 日 星期六  |
| 何時才會是自己呢? |
分類: 未分類 |
眼看別人幸福~~~真羨慕呢!!!
累了... |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| 忙 |
分類: 未分類 |
好卑鄙呀你!!!想我o係呢個時候逼我,,,
好過份,,,我根本未學過,,,到時錯左.,....
你又鬧...唉!!!傷心!!!
仲記得你同佢講,,,"跟野,,唔係咁跟嫁""
下1個可能係我了~~~ |
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| 無想過你會....... |
分類: 未分類 |
我不允許有人破壞...不喜歡你搶我o既野....
都已經唔完整啦...仲想搶走她,,,咁殘忍!!!!!!!!!
超尷尬囉呢個問題,,,,,,,,好唔開心呀!!!
為什麼要這樣呢???!像是電視裡的一樣,,,,,,
我明白到為什麼有些人會極力返對,,,好傷心...
你話我係咪應該寬容吓呢??!其實我都明白的,,,
以你的心態去想...當然想有人一齊過,,,,,,但係
在我心目中人只得1個...不之能替代的...希望
你會明白啦.....哈哈哈....
|
2008 年 11 月 10 日 星期一  |
不可以  |
分類: 未分類 |
不允許任何人搶走我身邊o既野!!!
1星期前都唔覺得重要...以為玩玩
吓的,, 講笑的...可是,,,這幾天,,,,,,,,
好像變了........我不希望有人搶走
她,,,沒有我的允許,,,都不可以!!!!!!!!
不可以,,,,不可以,,,,不可以!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嗚嗚嗚嗚嗚.... |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 207 | »
|