| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 27 日 星期日  |
| 嘉欣呀嘉欣 |
分類: 未分類 |
放假天總是過得特別快...像是沒放過似的!!
好想見到你們哦...朋友...朋友...朋友...有好多野都
好想講的...好想好想...好想好想..好想好想跟你在
一起,,,,,,,哈哈哈!!!(搞笑).....@@"......
又在亂想什麼的了...原本沒想的...可是...!!?
為什麼又要走進來...為什麼???!
|
2008 年 4 月 26 日 星期六  |
感興趣  |
分類: 未分類 |
被 6 個大男孩... 吸引住了...@@"...
看到他們...就會瘋了!!!哈哈哈...敖犬...
有時候真的很想問!!!!!!!!!...
你總是笑著不承認........... |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
虛偽  |
分類: 未分類 |
等,,,,
忘了什麼似的... |
2008 年 4 月 24 日 星期四  |
| 2008-04-24 |
分類: 未分類 |
她說...為什麼不比他們去了解我...@@"...
點解唔刻行出第一步~~~哈哈哈!!!唔知點答好
呢!!!??救我,...救我...救救救救救我...
同crited note 搏鬥中...煩惱中...
我諗呢幾日d人會作返...因為3個boss去
旅行~~~哈哈哈!!!突變... |
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
崩潰了嗎?  |
分類: 未分類 |
今天的晚上...隔外另人傷心...就是因為
你的一句話...覺得自己好愚蠢...捱到今時今日
已經算好的了...你地根本冇做過我個位,,,緊係
唔會明啦,,,咩都要人做做做...又要要求呢樣
要求果樣,,,,,,自己講完o既野之後又好似冇左
一回事咁...自己躁果陣又亂咁鬧人,,,自己錯
果陣又覺得人地做得唔好......覺得好唔開心
囉...太激動了,,,在街上哭了,,,崩潰了嗎?????
為什麼問題會一次過黎...讓人承受不了!
為什麼你們要讓我看見你們的另一面..,,??!!!!
為什麼要讓我憎恨你們呢???!!! 今天晚上有點
失落...好討厭...好討厭好討厭好討厭好討厭!
我想快樂...我要快樂...我要尋快樂... |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 207 | »
|