因為牠...所以把它掉了...哈哈!
睇怕呢幾晚唔會有屋企飯食的了...@@"
好好想清楚吧!!!
媽,今天沒上班...由於傷了手...!!!
她在想...被火燒的感覺很難受,,,@@"......
真是無情呢!!!回家時買M記...3人開餐呀!
哈哈哈...
下午出TST...唱KKKKK,,,冇咩好
玩呀... 無無聊聊唱完食飽就再出MK行陣
睇陣...那對鞋,,,真想買!!!@@"...咩都想
買咩都想玩,,,哈哈哈...那幾份PRESENT
好正,,,哈哈哈,,,好好玩,,,YEAH~thxss...
累了...
就是因為那些自私的人...
才會 增加發生生火的 機會...哈!!!
累了...,,,媽咪不小心 灼傷了
手呢,,,真是黑...@@"...
安排吓個時間...哈哈!!!
今天輕鬆多了...哈哈!!!聽呀松
的報告...搞笑..,真像小朋友呢!
令我想起中學時的自己...哈哈!
眼訓,,,bye,,.
點呀???@@”