唉!!!又再一次的感覺,,,很厭惡這種感覺...
點解要咁啫...又唔係有心...又唔幫我...唉!!!我又唔係
特登......你地又唔使咁串呀嘛!!!唔記得就唔記得嫁啦
,,,我幾日你幾年呀...??!...個心勁唔舒服囉,,,討厭!
下午...約了魚出 tsuen wan...真黑仔!!!!!
用唔到...then剪髮...差不多100蚊位~~~哈哈!!!但
係又整得幾好的,,,好搞笑...幾好人...!!!正!!!值呀...
我 sd 左 sms 比 elanie ...嗯!!!我實再係
講唔到...我只能在字面上表達~~~
@@" |