| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| megabox |
分類: 未分類 |
好累,,,放工出去megabox,,,
影貼紙相,,,開心!!!
收到你的present,,,仲開心~~
謝謝!!!
|
19歲喇  |
分類: 未分類 |
19歲喇,,,首先祝自己生日快樂,,,心想事成~
心想事成好重要嫁,,,哈哈哈!!!
同魚去食飯...@@"~謝謝~ |
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
看到嗎?  |
分類: 未分類 |
To : 天國
你知道嗎?我好想念你呢!!!真的好想
給你看到我成長的樣子...好想跟你一
起參與我成長的路程...回頭一望~~~
原來已經有8,9年了...你不在的日子
原來有8,9年,,,這時間真長,,,
家又變化了不少呢!!!哈哈,,,不知道是
好事還是.....?!哈哈...
希望你會快樂......
小女孩敬上..... |
2009 年 2 月 28 日 星期六  |
氣氛都唔差  |
分類: 未分類 |
到左香港站~唔識行,,,見到ifc...
應該要經過ifc先去到交易廣場...
我心諗,,,其實我好唔鍾意你講
野的態度?!你唔想過黎,,咪講聲,,
唔識咁差嘛d態度,,,難怪沒人喜歡
跟你說話??!! |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
點算好呀  |
分類: 未分類 |
由於本人在這一個星期的活動都
排得好充實,,,所以不能跟你們去食
飯了~~~真不好意思!!!
公司的annual dinner 真係咁大件事!
3個老闆指明我要著dress~~~oh~~
真是慘,,,好緊張呢!!! |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 207 | »
|