我今日睇左我的帥管家呀,,,,,好正囉....
真係幾型仔嫁喎...可惜丫... 佢地切面
有條例,,,係主人同管家係禁止談戀愛!
岩岩播到第4集...正!!!
煲劇真開心...不過1星期先1集~~~好似
等得唔係咁耐煩,.,,哈哈哈!!!
好像又產生了什麼的??!
媽咪生日呢~~~生日快樂呀!!!
叫左pizza...今日算好,,,都仲食到...
晚上...完全唔想食野...好想嘔...食左2淡
去左沖涼......之後先食多幾淡~~~
訓覺好唔舒服,,,@@"
好辛苦呀!!!又唔食得又唔飲得...
明明好肚餓,,,但係食左又覺得個
心口頂住頂住咁...真係想叫聲救
命呀...夠鐘果陣見到d藥就驚喇~
嗚嗚嗚~~~
今朝都係柯,,,
12點幾...@@"...唔玩了...投降喇我,,,
請假...睇醫生...勁多人...所以返左屋企睇..
點知又CLOSE左...好彩15點半開返.....
唔知係咪太耐無睇醫生...D護士咁COOL o既..
哈哈哈...個醫生一路一路就住眉頭,,,有菌入腸!
睇完返家...諗住訓覺,,又訓唔到...THEN勁熱喎~
@@"有D頭痛...D藥 好大粒呀,,,好難食...
不過過左陣好返D了...
韓版花椒男子...好浪漫呢...開始覺得好睇過台灣
呢...哈哈哈...