| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
又新一年了  |
分類: 未分類 |
今日...返工遲到...因為遲左起身...哈哈!!!
急急腳返公司...report唔整住了,,,整左d
票先算啦,.,,跟住lunch先整report...@@"
快快做晒d野先...19點幾落街買d野食...
唉!!! crystal 整晒d野喇喎,,,可以走喎~~~
其實真係有d.........x*#$&*~~哈哈哈!!!!!!!!!
再一次聽到 好多野,,,明白的,,,因為試過~
係人都唔鍾意她嫁啦~~~哈~~~
我大概22點幾走人,,,23點幾返到家~~~~~
食野沖涼倒數~~~
上一年的事我仲記得嫁,,,
|
2008 年 12 月 30 日 星期二  |
埋數的第一晚  |
分類: 未分類 |
wow~~~第一晚啫~~都已經23點45分先放工~~~
真係勁,,,經理好識揀時間去旅行!!!佢就真係開心喇!
我地就做到傻吓傻吓!!!哈哈哈~~今日先係第一晚,,,
聽日呢!!!唔通真係要在公司倒數!!!! |
2008 年 12 月 25 日 星期四  |
開party  |
分類: 未分類 |
今日係聖誕節!!!祝各位聖誕快樂!!!
merry christmas~~~!!!!!!!!
晚上整左好多野食呀...!!?正!!!超飽~
好多chocolate~~~開心屎了~~~
今年的聖誕節沒有同fd子外出呢!!!
希望下年的聖誕節會是難忘的呢~~~~
我年年的願望都是一樣的,,,希望會實現
啦~~~等了很久喇!!!哈哈哈 |
2008 年 12 月 24 日 星期三  |
病了幾天了  |
分類: 未分類 |
咳左幾天都未好,,,好辛苦哦!!!
經理返埋星期6就放假喇~~~~
到時一定好忙,,,偏偏要揀呢段時間
先黎放......要埋數嫁嘛~~~又要走去
韓國~~嗚嗚嗚!~!~!星期6我要整好晒
d野比佢對,,,@@"
今日公司開party∼好少野食,,,哈!!
不過算啦,.,,跟住玩抽禮物~我抽到alfred
果個,.,,是書...不錯!!!
今日放早...4點半d人都走到七七八八~~~
我都閃人了,.,,, bye |
2008 年 12 月 23 日 星期二  |
這幾天  |
分類: 未分類 |
呢幾日真係好攰,,,我諗都係因為我太
鍾意MIT,,,狂煲,,,有我喜歡的鬼鬼,,,YEAH~~~
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 207 | »
|