| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
唔舒服  |
分類: 未分類 |
初初起身勁頭痛!!!應該係唔多舒服了...
跟住又勁早去到婆婆家...唔想食野了~
嗚嗚... 不過過左陣...又無事,,,玩玩玩!!
夜晚食左少少野.,,,唔想食...
返家途中,,,坐車時嘔~~~好彩唔多...不過
好瘀囉...哈哈!!!
返到家舒服好多了...
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
去老闆屋企bbq  |
分類: 未分類 |
早上...其實我心情係好好的,,,不過
聽到你講野的聲音,態度,,,我覺得真
係好克人憎呢!!!人o既溝通係咁嫁咩?
一定要人地就晒你嫁咩?就人一次又
會講說話比人聽...我真係好想講句,,,,
你係咪傻嫁?唔怪之得佢地都唔鍾意你啦!
哈哈哈哈哈哈.....激屎我... |
2009 年 1 月 29 日 星期四  |
開工第一天  |
分類: 未分類 |
好多利是收,,,好開心...
食開年飯...
喜歡炎亞綸的感覺越來越多了~~~
果然是喜歡他~~~哈哈...
感激大表表的心意~~~thanks~~~
sorry呀,,,朋友...聽日要埋數呀,,,
所以唔會咁早走了... sorry x 10000000000000000000000000000 |
2009 年 1 月 28 日 星期三  |
又過去了  |
分類: 未分類 |
唔知係咪人大個左呢~~~發覺有好多野
都會識得諗,,,,,,家姐應該要照顧細佬,,,,,,
供佢讀書...哈哈!!!搞笑嗎???雖然係有
抱怨~~~但係都是值得的...因為睇見佢,,,
我會諗起以前的我,,,哈哈哈~~~
星期1果日,,,終於見到了...始終會尊重你
的決定~~~雖然唔係十分的同意~不過呢
開心就得了,,,哈哈,,,
今年的願望同上年一樣...希望會實現啦!!! |
2009 年 1 月 24 日 星期六  |
| 睇中左polo袋~~~ |
分類: 未分類 |
其實想買果個polo袋好耐喇...
千六蚊都ok丫...哈哈哈...
行到成22點半先返家,,,
之後就執屋,,,,好攰呢~~~ |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 207 | »
|