| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 14 日 星期六  |
| 發現舊同學!? |
分類: 未分類 |
好神奇呀...咁都比我發現到呢!!!!!!!
在某人xanga中...睇相,,,見到佢喎~
即時msn卉卉...問中6 係咪有人姓
歐陽的,.,,勁搞笑囉~~~好久不見喇
~~~哈哈哈!
|
過份了吧!  |
分類: 未分類 |
因為你的行為,,,所以比人鬧.....又要
關我咩事呢???我覺得本身係好小的
事.,,,點知你又要小題大作,,,算啦!!!我
今朝心情审仲ok的...點知你又要提返
起,,,想點呀你??!仲要玩埋d小朋友轉
玩的事...真係低Q能嫁啫!!!我好火囉~~
第一次火到唔想見到佢,,,唔想同佢講
野...唔想同佢有咩接觸~~~你以為你
係邊個啫!!! 挑~~~~~~~~~
放工...好大風呢!!!發癲的風~~~搞笑!!
買左好野食,.,,哈!!
|
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
| 我也很想的 |
分類: 未分類 |
''''''''''''' |
@@  |
分類: 未分類 |
好假,,, |
下晝請左假!!yeah~  |
分類: 未分類 |
細尾,,,生日快樂!!!!!!!身體健康~~
yeah~有時間一齊出黎玩啦~~~~
今日好緊張呢!!!因為天氣好差呢!!
當時已經改變左去的地方,,,點知
下午就停左雨,,,所以就出發呢
玩玩玩玩玩玩!!!都ok啦~~
累累累,,,食韓燒~~唔多滿意~~哈!
去行陣apm...返家,,,
太累了,,,可能連續幾日都出夜街,,,
又夜訓,,,實在係太攰了...年紀老左!
哈哈!!! |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 207 | »
|