| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 25 日 星期三  |
擔心  |
分類: 未分類 |
我真係有d擔心囉...咁夜又未返!!?
我又訓唔著...成日都希望聽到有
鎖匙o既聲音...究竟去左邊呢???
今日早上先返黎,,,安心少少,,,
智厚,,,智厚前輩,,,@@",,,我真的需要
好像他的人...給我吧!!!哈哈哈...
嗚嗚嗚,,,真係痛到想喊呀!!!乜真係
咁痛嫁,,,嗚嗚...!!!唔知係咪生牙仔
定係發炎呢!!?救我呀!!!可能遲幾日
都仲係咁痛,,,要睇醫生照個x-ray先...
如果真的,,先再決定吧!!!哭,,,,
|
| 喜歡與不喜歡,只差一線 |
分類: 未分類 |
3月24日,,,雨天...
如果沒有你的話,,,多好!!!(這句話,,,不停的在腦袋出現)
在花樣裡...我寧願選擇智厚,,,
越看越心痛!!!為什麼要這樣??!
工作好像不太順利......><"
難道這就是 上天給我的考驗嗎???
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
| 唉!!! |
分類: 未分類 |
為何這麼蠢... 蠢材...
幾年了,,,仍然是這樣,,,
以前,,,真的什麼事都可以傾可以玩~~
"R: 與你在晚飯說心事 極度無謂隨便幼稚
就算幾細碎變大意思
W: 隨處嬉戲 載著我踏遍天地
就是疲倦仍是趣味 從沒顧忌 愛共你一起"
到了至今,,,已經不能像以前那樣的了...
不能了...不能了...不能了...好奇怪哦!!!
我知道..你是察覺到了吧!!!
"C: 不英俊 說話吸引 讓我不察覺會意外的合襯
何時緩緩地挨近 還是敏感" |
2009 年 3 月 22 日 星期日  |
星期日不嬲都係我o既私人時間  |
分類: 未分類 |
如果星期日唔係有d咩必要事...
唔想見面...唔想聽到你把聲~~
我鍾意在家休息,,, 靜卟返思吓!!
或者 同fd出街行吓傾吓,,,@@"
大佬!!!一至五都在拼命工作,,,
比1日我休息吓訓吓都得掛,,,
隔幾個星期 見1次都夠晒啦...
仲想個個星期見...煩唔煩d呀
~~~因為你是長輩~我仲會尊重
你... 真係火都黎呀~~~ |
2009 年 3 月 21 日 星期六  |
| 不是的 |
分類: 未分類 |
今天不用開票,,,細威又唔使打黎吹,,,
哈哈哈!!!
今天在公司,,,好開心~elmo,,,,,,
d人好快閃晒,,, 我都執野走!!
如果要用這個字來形容的話,,,
就不要勉強了,,,不歡迎你~
不喜歡,,, |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 207 | »
|