2006 年 4 月 11 日  星期二   晴天

=.=

今日我着左校裙呀......

其實本來我唔係咁想着嫁,

but我着左校裙上身之後,

就覺得好似着得幾好睇,

so我就着校裙返學la!>v<

唉.....

我返到學校,

某D人(絕大部分係男仔)見到我着校裙,

就係到笑我......

你地知唔知,

你地咁樣做會好傷我既自專心嫁,

唉.........

今日個個復活節崇拜,

勁無聊喎,

但係我覺得影片中個個女仔好勁,

佢冇左兩隻手,

佢隻腳又係一長一短,

但係佢都冇放棄過自己,

仲得到左swimming gold medal,

好勁呀!!

我要向佢學習先得!@.@

刊登時間︰2006-04-11 04:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kayan5
暱稱: ▇\/|\ 憶念∥ 欣-''×﹏_▂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
由今日起,我就勁憎�...
哇!估唔到我返學唔到...
同羅sir一齊踩單車...
好好好好好對唔住牙!...
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 145
今日人氣: 18
累積人氣: 10685
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed