2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天

圖書館

今日我勁遲先起身,
算.........
我都知我日日都實在太夜訓,
從今日起,
我要早D 訓先得,
本來我今日都好似琴日咁,
冇得出街,
但係好彩,
我呀媽比我同佢一齊去圖書館,
so到左2:30,
我地就出發去圖書館lu,
到左圖書館一陣,
呀媽話佢要返工,
so只係得我係圖書館睇書,
哈!哈!哈!哈!
其實之前我都知我呀媽會返工,
so我就約左琳同茵出黎圖書館玩la,
我係咪好聰明呢!>^<
之後茵話佢要返屋企,
咁我同琳就係藍田周圍行,
 我地一路行,一路傾心事,
行?行?,
茵話可以去佢屋企玩,
so我地又去左佢屋企玩,
跟住我就大約630就返屋企lu,
唉........
依家我覺得我`愈來愈遲返屋企,
次次玩完都成6點幾先返,
睇黎我要變返乖D先得!!!

刊登時間︰2006-04-21 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



kayan5
暱稱: ▇\/|\ 憶念∥ 欣-''×﹏_▂
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
http://www.xanga.com...
由今日起,我就勁憎�...
哇!估唔到我返學唔到...
同羅sir一齊踩單車...
好好好好好對唔住牙!...
文章分類
全部 (187)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 187
留言總數: 145
今日人氣: 4
累積人氣: 10703
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed