|
2006 年 4 月 21 日 星期五  |
圖書館
今日我勁遲先起身,
算.........
我都知我日日都實在太夜訓,
從今日起,
我要早D 訓先得,
本來我今日都好似琴日咁,
冇得出街,
但係好彩,
我呀媽比我同佢一齊去圖書館,
so到左2:30,
我地就出發去圖書館lu,
到左圖書館一陣,
呀媽話佢要返工,
so只係得我係圖書館睇書,
哈!哈!哈!哈!
其實之前我都知我呀媽會返工,
so我就約左琳同茵出黎圖書館玩la,
我係咪好聰明呢!>^<
之後茵話佢要返屋企,
咁我同琳就係藍田周圍行,
我地一路行,一路傾心事,
行?行?,
茵話可以去佢屋企玩,
so我地又去左佢屋企玩,
跟住我就大約630就返屋企lu,
唉........
依家我覺得我`愈來愈遲返屋企,
次次玩完都成6點幾先返,
睇黎我要變返乖D先得!!!
 |