|
2006 年 4 月 22 日 星期六  |
我好羨慕琳呀!!!!! 
唉..........死al!
我仲有四樣功課未做,
本來我諗住今日就K.O曬功課(K.O等於做完)
唉........
點知我今日要去做專題,
(我差D都唔得記得左去做)
唉.........
我今日同晴晴,君,琳,珊珊去珊珊屋企做,
你地覺得我有冇遲到呢??
答案係有嫁!!
sorry呀!我都唔想遲到嫁,
之後我地就開始工作la,
其實我地上次去晴晴屋企做個時,
都 差唔多做曬專題,
so今日都好輕鬆,
唔到4:00就做完lu!
做完之後,
我地諗住去穎愉屋企玩,
so就去左la,
當我地等緊升降機時,
特然有一個呀婆係到大聲咁駡我地,
佢係到講話"XYZxyzxyzxyzxyz.........."(不雅語言)
哇.........
個陣時真係客死我地咩,
我地自問又冇得罪佢,
佢都唔知點解係咁駡我地,
佢有神經病同精神分裂嫁!!!
好lu!總於到左穎愉屋企la,
我地係到扮做專題,
其實我地係到玩,
到左最後,
我地叫穎愉彈琴,
哇........
穎愉彈得好好聽呀,
好想再聽多次,
但係太夜la,
我地要返屋企,
希望下次有機會再聽到穎愉 彈琴la!!
係喇!
琳!!我好羨慕你呀!!!!!!!!!!!!!!!
有咁多人中2你!!!!!!!!!!!
我唔貪心,
我只係想我中2既人中2我就舊喇!
 |