|
2006 年 4 月 24 日 星期一  |
有野爆!!!!!!!!昌向琳表白!!!!
琴日我成兩點幾先訓,
原因有三個,
1.我做功課做到12點幾
2.成晚都係到打雷,太曹la,都訓唔到
3.失眠呀
我叫鑒今日早上6:15打比我(叫我起身牙),
我以為我會好眼訓,
點知唔係,
係好仲精神添!!
之後我就6:55就出左門口la,
返到學校,
本來我想立刻爆昌中2琳依件事比人知,(講明先!!!!!!!只係昌中2琳,唔係琳中2昌)
但我琳唔比我爆,
咁就算la,
我遲DDDDDDDDD...........先爆,>V<
點知唔使我爆,
第一個小息都差唔多全部人知,
哇..........
第二個小息仲勁,
昌係我地6D班門口大叫三次:"我中2你!黃子琳!"
個陣時我以為琳好開心la!
點知唔係!
佢好唔開心!
仲有少少想哭,
唉.........
我今次死la,
勁嬲左琳,
so我第一時間向琳say sorry,
哈哈哈哈,
佢今次真係玩死我la,
原來佢都冇嬲`過我地,
佢衝入廁所,
係因為佢太鑒介la,
最後昌以為佢自己做錯左,
SO 佢叫天拿水幫佢同琳講sorry,
琳聽到之後,
都好開心!!
今日真係開心la!!!
不過,
今日都有D人為依件事傷心...................
 |