| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008-06-23 |
分類: 未分類 |
失蹤左8日la, 呢8日一d都唔好過, 又去到遠處的深山了。自從過了father day之後, 我無一日有好日子過過?? 又唔知發生乜事, 黑暗既事一件又一件發生, 不愉快事件不停咁發生, 負能量不停地增加, 好辛苦, 好難過。
(一)18號果日一次無左約 $2300, 痴撚線 呢d錢我無做錯到, 點解要我負責 好撚興!!!
(二)19號OFF, 去睇醫生, 又唔知發生乜撚野事, 又係我錯, 好撚灰, 睇完醫生果個moment我真係好撚想去X, 真係有好大既推動力令到我咁做, 因為一個人已經無哂寄託 目標 祈望 擔憂 連講野都唔想既時候, 連醫生都講到咁白既時候, 試問一下你還有什麼意義呢?? 日日如事, 呆鬥呆, 返工唔撚出聲, 放工返bed room, 連親人都無野好講既時候, 真係唔知可以為乜而繼續......好灰, 就連身邊既朋友都攪到唔開心, 為的是什麼呢?? TEA, 真心同你講聲對唔住, 我唔祈望你會當無事發生亦唔祈望你會原諒我, 我只知我講錯野令到你唔開心/傷左你心, 依家我講乜都無用, 希望你自己會開心返 不愉快的事令到我要飲la, 再唔飲就會爆, 忍得好辛苦, 睇左醫生都唔食藥, 呢個moment我只想飲, 諗返起飲得少了。
(三)20、21、22號經過尋晚飲一飲終於都令自己訓到一個晚上, 不過呢2日係公司講既野應該都無10句, 你地一問我d眼淚就......不過比以前叻左, 受到控制, 同事們辛苦你地要睇我唔開心面色, 就算係呢間公司未夠2個月d同事都知我唔會唔出聲, 10個問10句都係: 你(我)仲咩呀? 唔開心呀? 唉~答又死唔答又死, 所以我選擇唔答, 廢事煩。連pokman既電話都無聽過, 係我最辛苦既時候你無離開我放棄我。
(四)今日OFF, 和同事去Disney, 我要發癲la, 再唔發洩下我就死比你睇, 狠狠地玩餐飽, 由10點幾曬到差不多8點, 熱到仆街都唔係問題, 最大既問題係......同錯人去囉, 乜撚野都話唔好玩, 行到5點幾d樣出哂黎, 唔好玩la太陽都未落山, 上半場ok好玩, 下半場真係......唉!! 因為太攰所以唔睇煙花, 再加上同佢地都唔會睇得開心得去邊囉!! 佢地返YL食飯, 我自己返屋企好過。本來今日有折會買好多野, 點知無折, 被騙的感覺, 買左少少野, 乜mood都無la
|
2008 年 6 月 15 日 星期日  |
| 2008-06-15 |
分類: 未分類 |
攰到pk...... 成個week都唔知做過d乜甘, 哈!! 幾乎無一日係要早起身, 差不多日日都係返2點, 攪到個人都成舊雲甘, 唔知做過d咩...... Saturday果日返10無得放, 一早就要開組健腦操, 之後食完飯又有班小魔怪要黎入Camp, 9個都唔係好多== 一開始點都離不開互相認識, 沙拉遊戲!! 去pk supermarket買餸, 娃鬼大聯盟 一出發已經開始煎熬緊...有2倍既energy都死緊, 好彩把聲保得住。返到去一齊做晚餐, 壽司 粟米蛋花湯 橙, 最enjoy呢個moment, 佢地親手整既壽司話請比我食, wo~正, 當然唔係個賣相la, 哈哈!! 其實佢地都唔係好曳, 比預期中差不多, 但有樣野一定係一樣, 就係到左上床訓覺時間, 佢地好快訓左, 因為真係攰到pk!!我都好想訓, 不過攰到訓唔到, 阿MAN打黎吹左陣水, 都好似差不多2點, 都仲未訓著 then不經不覺訓左, 隱約記得比d細路嚇一嚇醒過, 望下原來都3點幾4點, 有阿MAN既miss call & sms 睇完又訓過, 哈~ 有咩聽日先算, 難得訓著左嘛^^ 7點幾比女孩子嘈醒左, 即刻彈左起身, 開工la, 梳洗完收營準備早餐, 嘩~~~真係唔收唔知, 對手係攰到無力, 收得勁辛苦, 對眼又紅又癢甘, 小朋友既早餐好耐都未食過, 維他/蒙牛奶 火腿 蕃茄 美味醬 麵包。再玩多次沙拉game就開始開心嘉許禮, 小魔怪既Dad Ma婆婆已經係哂門口等緊d baby, 好幸福的小朋友, 一齊睇相分享呢2日學左d咩, 玩左d咩, 真係幾開心, 完左都唔知原來放得工, 不過都over左成1hr, but沒有ot拎的!! 做到天昏地暗, 今日係父親節都唔知, 唉~ 所以一放工我同哥&老豆去食餐lunch先返home沖涼訓覺!! 依家訓醒對腳好似就斷, 好痛ar, 但其實只係訓左1hr左右
18號好想去踩冰ar, 點解我係放19號呢?????????? 好唔開心ar, 我一直想玩既野終於有人搵我一齊去玩, 但偏偏timing唔岩, 命中注定同STEVE有緣無份!!
|
2008 年 6 月 12 日 星期四  |
| 2008-06-12 |
分類: 未分類 |
呢幾日好得閒, 因為星期六返FULL 唉~~~ 尋日又放假, 一早約左阿WING今日上去整手, 勁眼訓=.= 今次做左French, 感覺真係好潔淨, 很舒服。3點半返到TM, 其實已經開始攰開始眼訓, 留到5點左右行返屋企沖涼訓覺。訓訓下隱約記得好似有人打過黎?? 扎一扎醒好似聽左, 原來真係有人打黎, 係阿MAN打黎, 但我訓到唔知自己講過乜野?? 真係唔好意思ar 哈哈~起身食飯, 睇下電視, 感覺真爽, 唔使好似以前咁, 依家生活真係好休閒, 其實我已經好滿足, 不過如果有埋我想果樣野就開心好多la, 哈哈~ 加油!! 最近d野到底係咪真係巧合呢? 還是整定會發生呢? 真係唔知, 不過好攪笑囉
今日有班小魔怪黎左, 星期六日要同佢地一齊過, 唔知又會點呢, 佢地永遠都會比好多意想不到既反應, 呢d算唔算係真真正正既估你唔到呢? 哈哈~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »
|