曉琪..
生日大大大大大大大大大大大大大大快樂!!!
又大左一歲lu,,
要保持靚仔得黎又可愛牙!!
希望你日日都開開心心。
吾好再為任何野煩。
學業進步。
仲有好多好多既祝福,,
但一次過講吾哂=.=
不過最緊要都係要開心!!!
知吾知?!!
送個birthday kiss俾你→啜^0^