今日7點幾起身,,
之後8點幾行去library,,
but佢地未出門口,,
我咪坐係公園等,,
9點幾,,
先去library=.=
之後做做做,,
做到11點。
去m記,
milk&奶媽buy food
我,奶爸,gogo一齊傾計,,
超好笑^3^
之後同gogo買「 麥旋風」食,,
之後milk&gogo黎我home,,
做powerpoint,傾計,玩,睇野!!
到左5點幾,,
佢地返home!!