吾知y呢排好夜瞓,,
但第2朝就會好早醒!!
朝早係咁以為自己瞓到10.11點幾,,
點知一起身望個中,,
得個8.9點!!
搞到呢排冇心上堂&對眼好攰-.-''
今日一樣好早醒左= =
之後睇電視。
冇電視睇個陣..
係咁諗返學校發生既野,,
好好笑!!
我一路諗,一路係度笑。
傻左咁@@
不過呢d野我就廢事講出黎啦,,
你地可能吾岩聽或者覺得吾好笑!!
我地呢邊呢幾行,,
每日都係度笑,,
尤其係我,,
因為隔離左右d人講d野&做既動作實在太好笑哪!!!
哈哈。。。。。。。