傷心的回憶_x一輩子也不會忘記...
發生過的事,,竟在這年重現*_但結果我們和好了,,不知這次會嗎!!?
不奢求你開心_''只希望你幸福快樂...*
---------------------------------------------------------
吾知幾時開始,,
我變得好少膽,,
我指係出去對住成班講野!!
吾知點解升左上F.2就咁,,
依家每次出去都會面紅,,
我一直都係覺得因為同呢班未熟姐,,
但其實吾係lo..
平時坐係位度就好多野講,,
但一出到去就好驚...
我吾明自己驚咩??
驚俾人望住?
次次都叫自己吾好驚,,
但結果係吾係驚,,
而係塊面吾知點解會紅左,,
吾通我有病!?
救命牙。。。
分類: 未分類 |