2008-03-29
琴日gogo.milk黎左我屋企諗住做「雞蛋撞地球」既設計圖,,
點知我地做其他野,,
又玩勁舞又抄功課又玩電腦,,
之後我地又落街買野食又買野返黎整公仔送俾miss wong...
一返到黎...
milk佢地做完功課先同我一齊做公仔!!
整左超耐..
成7點gogo佢地先返屋企..
我沖完涼出黎..
牙哥話:你個fd溜左個銀包!!
咁我就打俾gogo同佢講!!
到夜晚我先整完我個easter gift!!!!
2008-03-30
今日一早,,
同媽咪,大佬,二佬飲茶!!
食左好多野,,
nice!!
之後爹地話黎..
咁就繼續食..
之後去埋單,,
我lo住2張「紅3魚」,,
個個人計錢,,
我以為佢禁到$196仲要禁,,
最尾冇禁!!
今日係有士以黎食得最耐既一次!!!^3^
好飽= =
哈哈!!
話咁快天日就要返學..
真係快!!-00-
冇想返學既feel,,
因為天氣既關係!!@@
分類: 未分類 |