琴晚發夢好爽牙..
詳細吾講= =
今日冇咩野發生..
同曉琪傾電話傾到癲左-3-
不過吾錯!!
之後kai恰call我..
約我落商場買野,,
吾去!!
之後吾知up左d咩..
佢笑到好似同人做愛個種笑聲,,
超搞gag!!
之後3點幾,,
牙哥出左去..
我就開始玩電腦!!
Happy!!