返埋天日唔使返lu..
放復活節,,
hapi!!
真係hapi??
就算放假..
d功課點都吾會完..
仲要係一籮籮..
激死!!
夠竟到左幾時先吾使做功課牙??
搵一次放假吾使做功課既.好冇?
次次放假d功課就黎,,
我令願吾放假,,
放假又吾知應該做d乜..
留係屋企傻傻地咁..
係學校都可以同d fd玩..
放假..得咩?
除非出街..
但d fd吾一定得閒嫁嘛!!!
不過放假好過冇得放!!!