冇可能做到既事!!
------------------------------
我唔會再左打d唔開心既野,,
因為我要做返開開心心既我!!^^
唔開心既野..同我死開!!
今日週會..
落4F..
之後歐雪坐我隔離..
我同MILK講唔知同佢講咩,,
milk話突登撞下佢隻手,,之後向佢笑!!
之後我望住佢..
佢話點解望住佢..
之後解釋完,,
佢話:我今朝叫你,你都唔彩我!!
唉,,
我冇野講lo!!
之後有條仆街,,
睇人裙底..
頂佢個肺,,
好撚咸濕lo!!
之後我同milk超想打7佢!!
之後玩完,,
就走,,
歐雪好快咁行去圓圓度!!
算喇,,
佢根本可能冇諗住再唔避開我,,
我唔諗喇!!
之後同慧慧係樓梯到,,
癲左咁..
佢唱歌,,
之後我同佢一齊搖頭,,
超好笑!!
返到課室..
又抽人出去黑板默書,,
又抽中我-0-
之後中間係到話:有冇溫書牙??
之後我話:梗係有喇!!
佢話:何嫂,我唔使溫,因為根本都抽唔中我!!
之後默完,,
派願望工程d紙!!
派完,,
牙sir行過milk度叫佢留底做方程!!
之後佢問我識唔識?
我點頭(係咪真係識嫁?)又點頭!!
之後落堂,,
幫milk還書!!
係圖書館係咁同達達玩,,
係咁串佢..玩佢,,
超好笑!!
之後同gogo走,,
之後返home途中,,
打電話同gogo傾計!!
返到home,,
覺得屋企好溫暖,,好有安全感,,
屋企真係一個可以俾我做咩都得既地方!!
I love my home!!!^3^
分類: 未分類 |