kayee333 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
["!||:一 切 很 美 只 因 有 你:;..*]
▋你只會成為我的唯一..*/\'/
'['*Easy take me to your hurt °
我 的 資 料

暱稱: ∣∣∞YEE◇
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
MORE...
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2010-08-20
2010-02-21
2010-02-08
2010-02-06
2010-02-01
日 誌 分 類
全部 (510)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
Lin
牙女
嘉寶
日 誌 統 計
文章總數: 510
留言總數: 434
今日人氣: 22
累積人氣: 13040
RSS Feed
2008 年 3 月 8 日  星期六   晴天
朋 友 ? !

呢段友誼我冇辦法挽救到!!!

-------------------------------------------------------

其實話冇事..

可能只係扮野!!!

我唔知呢排有咩事,,

我剩係知,,

呢排我失去左一個朋友..

又唔可以話失去..

因為佢都有埋我,,

但並唔似以前咁,,

我真係好想大嗌!!

 

係咪做朋友,,

一定要將[對唔住]掛係咀邊呢??

如果係,,

我冇野好講!!

 

我既朋友仔..

點解呢排會講左咁多[對唔住]??

如果講左對唔住,,

第二日會好似當咩事都冇發生,,

我真係好開心!!

但並唔係我咁諗,,

我真係唔知點算好!!

而+唔關事既朋友仔都拉去佢自己到..

我真係唔知應該點講!!

 

我令願得我自己一個,,

好過識左朋友之後,,

又要俾我經歷,,

嗌交.絕交.冇野講等!!

我真係令願我受傷,,

都唔想令佢地受傷,,

原諒我既自私!!

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 381 | 382 | 383 | 384 | 385 | 386 | 387 | 388 | 389 | 390 | ... | 510 | »