呢段友誼我冇辦法挽救到!!!
-------------------------------------------------------
其實話冇事..
可能只係扮野!!!
我唔知呢排有咩事,,
我剩係知,,
呢排我失去左一個朋友..
又唔可以話失去..
因為佢都有埋我,,
但並唔似以前咁,,
我真係好想大嗌!!
係咪做朋友,,
一定要將[對唔住]掛係咀邊呢??
如果係,,
我冇野好講!!
我既朋友仔..
點解呢排會講左咁多[對唔住]??
如果講左對唔住,,
第二日會好似當咩事都冇發生,,
我真係好開心!!
但並唔係我咁諗,,
我真係唔知點算好!!
而+唔關事既朋友仔都拉去佢自己到..
我真係唔知應該點講!!
我令願得我自己一個,,
好過識左朋友之後,,
又要俾我經歷,,
嗌交.絕交.冇野講等!!
我真係令願我受傷,,
都唔想令佢地受傷,,
原諒我既自私!!
分類: 未分類 |