曾經問過...
你唔會唔理我可?
你話唔會..
我話如果你唔理我,,我可能會喊死!!
但而+你已經不知不覺中唔理我,,
其實你話唔會唔理我..但而+你已經唔理我哪!!
可能我做左D野你唔中2喇..但點都好..希望你少左同我玩之後,,你會開心左..冇咁多煩惱!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日去曹公潭...
我一返到班房門口..milk就叫我kayee kayee^^
我地知道奶媽&張文拍拖,,咁我地咪去A2叫張文做牙爸,,點知佢舉中指-0-
牙S!R上到黎....仲要抽人出去讀News-0-一抽抽到gogo&老秋!!讀完8點半排隊落白台...
a! d女落哂去...點知ka麗又話有個miss叫我地上返去再排過-.-''
之後上返音樂室出面條走廊排..之後肥嘟嘟牙S!R又係度,,之後同佢講左10令秒!!
落到去,,跟學號坐.,,慧慧同我地一張枱..佢up d野好好笑..笑到我地哈哈聲!!
搭車..同lulu,奶媽,奶爸,gogo傾計&玩,,超好笑!!
之後去到,,又要聽d野..之後中間係咁話我何嫂..峰叔又係度...佢冇奈..我係咁啤住中間!!聽完..就落活動室...
落到去,,up下d野,,就玩「密碼陷阱」,,估d數字係係1-100入面..ok好玩!!
之後「幽默一刻」,,睇花師奶,,好笑!!
之後PAUL POTTS,話佢中2唱歌,,但因為佢門牙爛左,,樣又唔靚仔,,之後俾我地睇佢參加比賽既野,,佢WIN左,,拍拍..個陣真係好想拍手,,但膽D人望住我,SO冇拍!!跟著又UP下佢D困難,,點克服咁!!
之後要玩蒙眼..咁要簡一個組長..簡左奶爸,,咁全部人都要LO眼罩蒙住眼..得組長可以睇,,但組長要行去最尾,,俾D指示我地,,圓圓做火車頭..開始..牙MILK一拍..痛-.-之後其他2組玩完..得我地仲未得,,太(火羅)!!
之後俾我小休,,11:9至12:00,,D BOY又做維園牙伯!!
12:00入返去..玩拍賣...有身體健康..世界和平..愛情..成就..美滿家庭..生命既22..............
咁我話要LO個張野舉起,,中間同晞仔講俾何嫂-0-佢一俾我話何嫂,,我就啤住佢&唔拎,,之後過左陣我LO左,,佢&小雲&晞仔望住,,話咩認..我又啤住中間&掉返俾佢地!!舉到好激烈..好玩好玩!!我地紫組&綠組打和!!
1:00上去食飯,,同峰叔,中間.MILK.GOGO.牙戚,DOTOR蔡,人妖,奶媽,奶爸一齊食!!
峰叔&中間好冇禮貌,,將D餸放係自己面前,,咁咪話佢地LO..之後佢地又係咁整D餸...唉,,核突!!!
落返下面,,奶媽&張文俾人逼KISS,,但最尾佢地都KISS左,,奶媽的初吻,,張文你要好好咁對奶媽牙,,如果唔係我地殺左你嫁!!
鋤大D,,好玩!!之後又行去公園玩左陣!!返黎睇MILK佢地鋤!!
2:00玩「歷奇追蹤」每搵到一個都要返返!F同D MISS 睇返..之後再問問題先有印仔!!之後就去搵D符號喇,,跑到我&MILK死死下..上到個層,,我係度挨住,,之後小雲搞我頭髮-.-之後落返去,,問問題喇..EASY!!不過唔係我答@@''D問題有D係唱校歌..唱有隻雀仔,,搞笑!!之後過左陣,,我&MILK唔上去搵.成身出哂汗.圓圓個D係咁跑上跑落,,辛苦哂,,但過左陣我&MILK都有一齊再搵,,,D BOYS就唔去!!
3:00玩完,,我地紫組WIN左..計總分..我地反敗為勝,勁!!MISS叫人出去LO獎..中間出左去..之後MISS叫一個女仔代表出去,,我地就叫牙戚,,佢又唔出,,中間話叫MILK..之後我地係度笑!!
搭車返去個陣..我地諗住分餅,,點知牙S!R話返到SCHOOL先,,之後話俾圓圓,,話搵個信得過既..之後奶媽話牙SIR咁你姐係話純純信唔過姐..佢又話唔係,你地後面多人!!信唔過就信唔過喇,,仲係度解釋!!之後我&GOGO係咁蚊小雲頭髮,,我蚊到1.2條話俾返小雲..佢伸手出黎,,我俾返佢!!之後LULU冇神神大力[林](普通話)我膀頭,,超痛-.-之後想整奶爸,,奶爸即縮!!之後LULU痴左線咁,,LO冷3遮住自己塊面,,奶爸就蚊佢件冷3,,超好笑!!
返到學校,,牙女等我,,之後我入去拎D野,,就同牙女&佢D FD走!!
今日好HAP!^0^
分類: 未分類 |