今日好乖,,
留係屋企溫書..
雖然溫左i.s.
但係有d明.
有d吾明= =
天日問下人先''
由朝早到岩岩都冇電腦玩,,
不過直到牙哥佢地去左打波之後,
先有得玩!!!
正*v*
今晚又冇tv睇..
我諗都係用黎傾電話!!
吾錯吾錯。