今日去左gogo屋企溫書,,
話就話溫書,,
但溫左都吾知有冇10分鐘xp
之後4點幾..
同gogo落樓下買野食..
之後我地企係天橋度傾計..
傾左好多好多,,
咩垃圾都傾,,
傾左成1粒鐘&企左1粒鐘,,
哈哈!!
之後我走,,
gogo個樣好似吾想我咁早返咁,,
好好笑!!
之後一路返屋企一路聽歌!!
返到home開電腦,,
點知部腦吾知做乜,,
我足足開左佢1粒鐘佢都未入到= =
真慘-_-
下星期一掉位lu,,
吾知坐邊呢??
好期待XD