大佬..生日快樂!!
大個仔..吾好再蝦我哪。
祝學業進步!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
今日9點8出門..
之後lulu sd sms俾我..
我就行返school個陣係咁回覆,,
咁岩見到爺奶,,
就一齊行!!
返到school..
冇熟人,,
原來我早左返黎!!
之後坐係白台,,
之後lulu返黎..
我問佢做乜返黎..
佢話gogo叫佢返黎溫書!!
之後同佢傾計。
之後見到柏璘兄&陸ming,,
佢地岩岩補底完,,
之後又同陸ming係咁串..
之後佢,lulu&柏璘兄一齊串!!
佢地玩左陣就走。
跟著同銀銀玩,,
奶爸,gogo,返埋黎,,
咁就係咁傾計..
又寫埋「奶氏人物關係表」

等齊人去搵miss..
之後上10F溫,,
一時溫得好正經,一時就好多野講,一時又搞下笑咁!!
之後lulu又彈我隻手,,
我又彈返佢!!
溫到1點,,
落白台傾計&玩!!
到1點8.9度返home••••••
分類: 未分類 |