今日變左落湯雞!!
仲好[火羅]tim=.=
返黎個陣,,
行到一半吾擔遮,,
搞到濕哂@@''
返到屋企,,
諗住沖涼..
點知大佬同我爭沖涼,,
之後媽咪返黎又到佢沖,,
二哥返黎,,
我睇緊野,,
佢又話佢沖..
搞到我等佢沖完先到我T^T
好慘@0@