海慈...
生日大大大大大大大大大大大大大大快樂!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日放學要留底補text i.s,,
之後text完,,
落5F..
我同MILK講話又要留,,
之後曉琪講左句,,
我真係有D嬲同埋HURT到我•
吾知y..
今日好熱&好焗=.=
海慈d fd buy左個生日蛋糕同佢慶祝,,
佢好happy!!
之後睇LULU&峰叔捉棋..
之後我同柏璘兄講:7號呢?
柏璘兄同峰叔講:你管下你老婆-口-
之後我就係咁吾知UP咩,,
佢就話我「八婆」xN次,,
奶爸話:係佢心目中,,八婆等於老婆。
我話:牙!!我水洗都吾清哪!!!
奶爸就補返話:係係我心目中!!
之後同D人玩打手,,
同陸MING玩好好笑,,
我輸左係咁話黎多次,,
佢輸左又係咁講,,
哈!!
不過打得多,,
吾覺痛@@''
之後睇周sir同我地班d人玩吾知咩牌,,
之後同kai怡去睇,,
佢睇到小雲隻手俾人整到,,
之後kai怡話我整,,
我話:都吾係我!!
之後小雲話:你老公整!!
我就即打佢
之後6點同kai怡,歐歐走!!
分類: 未分類 |