今日出左沙田攞智能身分証*^^V
相中ge我...好呆滯= =
之後周圍逛.."
New Town Plaza裝修"搞到我唔知邊度搭邊度@@一舊雲*
買左件背心>V<好耐都無著過"
自從3年級之後就無著過背心>V<
不過返教會應該唔著得ga la=v="
係南山谷食野*韓國料理
post下d相先*

碟,茶,筷子,匙,前菜(kimchi,芝麻黃牙白)*

zoom近前菜(kimchi,芝麻黃牙白)*yummy*ka

餐牌...=V="

餐牌內頁= ="好多野食*wakaka

南山谷ge上面...(媽咪話好似監倉..=0=")

雜菌炒年糕....其實我好唔鐘意食雜菌"不過雜菌係媽咪ge至愛=v="

kimchi煎餅,雜菌炒年糕,傳統炸醬麵>V<
Yummy*不過荷包仔輕左好多=3="
200幾蚊"走個陣難免有"俾人食左隻車"ge感覺T^T
哈哈*不過民以食為先*就"豪"一次咁多la*^^"
|