好耐無寫日記了*
之前病左"休息左幾日*
禮拜六同媽咪去左mk攞hsbc贈品=v="
係火車站見到周巧楠"
同埋1個同佢好似餅印咁ge人"
唔係佢呀哥"
應該係佢呀爸"
真係超似樣=0="
禮拜日返教會*
有短宣ge感想"
好好笑"有張相個人好似Dennis"
唔知點解令我聯想起Dennis張笑樣ge相=0="
下午去商務攞埋d書"齊哂了^^v
d physics睇落好難>v<要加油至得*
拎書拎到隻腳起水泡= ="
因為唔多慣著涼鞋"=V="
尋日原本可以同青佢地去睇戲的"
但係都係無去"
因為實在太早了"8:30
對於我呢個成日遲起身ge人黎講"
實在係吃力= ="
我而家最想係游水"
成個暑假游得丁s咁少點得ga"
到返學實無時間ga la"
所以...大家快d約我去游水la"哇卡>V<
**CC介紹的MSN外掛實在很好玩"
有得將個名變色"連人地做乜都睇到"哈
今日嘔心瀝血的做了這個skin"=v="[汗]
|