呢個禮拜無停過"日日都6,7點先走"
tue同wed睇晒d mf:)
睇solo"
鍾思庭好勁"
陳溢謙超勁@@果然寸得起-3-
wed小組ar"嗚哇哇好緊張"
上到台"隻手係咁震-~-
最後個段仲要唔記得透氣@@啞左-0-
失左準T T落到台mo即刻喊左"
跟住fefe又喊"
大家都盡左力 ga la> <
個陣覺得實輸硬T^T
陳溢謙個組又係個勁字-0-
第2日陳溢謙話我知我個組入決賽"第3
開心到我跳起"
佢個組90m 1st...
但係fri個陣"佢個樣好down- -
原來佢個組比人ban左
雖然話少個對手"但係好可惜lor"
佢個組真係好有實力的-3-
anyway"仲有2 weeks"要全力以赴ar .\ /.
調左位*同ar姚坐"不錯喔"
比d男仔包圍- -
不過好唔捨得以前個位"成日喪笑@@
|