今日...
又入錯4D課室了=v=
今次已經係第3次"1日1次= ="
上堂兩日黎ge感想::
老師ok"亦都唔係好悶
不過我完全覺得...
4E唔會係第2個3D"
除左我d friend子們同埋3D人仔之外"
其他人我都覺得冷冷的=~=
我只係驚"4E會好似2B咁"
搞晒小圈子"呢度一堆個度一堆"
連Christmas party都無影班相"離譜
1班人圍埋係度up3up4"當其他人透明ge"
算乜鬼班際聯歡ar???
F.2我真係覺得....散晒
提起又好火.\/.
唉"想講升F.4 ge感想變左鬧人= ="
希望到十月"我對4E ge印象會有好ge改變= =
總之"我只想4E係團結ge"
我對呢班ge期望就係咁簡單" **好多謝你呀C彤"sori呀><
仲有...
屁屁生日快樂呀!! |