|
oh"d卷都派晒"
極之唔滿意-3-非常麻麻- -
仲係錯埋好多百痴野@@
prefect farewell"
唱歌...
一失足成千古恨..XD
只係攞左支咪1次吧~
但之後就係咁比人叫唱了-3-
玩games"
我做左王子-V-V
我一話係d人即刻湧去我後面"@@
隻腳踩到扁晒XD
最後係winner- -v
仲有表哥笑死我"
走去自己點唱比自己@@救命
話o羊"你好有型呀"Yeah"= =...
笑到我死"咁既野都做得出"@@
張樂幾搞笑XD
發覺自己到左F.4呢"
同F.1好唔同"
起碼同F.6無代溝呢"kaka
抽獎"無既-3-
好enjoy呢>33<
後尾同蔣經偉同雷家傑影相XD
F.5同F.7 ge prefects要加油喔!!
|