|
(要打,唔係比人打- -)
++first day of prefect camp++
之前已經聽講過個camp好恐怖"
又話食唔飽咁"又未至於咁誇張ge-v-
不過夜晚個"步步為營"真係好刺激>v<
要玩障礙賽"要爬高牆"仲要係限時之內@@
第一次7組都fail"得第8組得"
個陣真係好大壓力"好驚又fail ar"
好彩第2次7:07得左"
點知第3組識得成組落水"跟住組組都抄"
結果有d組4分鐘@@
搞到我沖涼個陣勁激氣-^-
++second day of prefect camp++
朝早做早操"仲以為玩個d"
點知係度跑圈"din左- -
跟住玩天梯- -嚇到我死"
d人話我係上面成個鐘..唔係ar fa- -我唔覺既-口-算
落到黎d汗搞到個頭濕晒- -
暈暈暈"超支力"@@
(因為補記"唔記得晒-v-sori haha- -)
|