|
今朝返教會"合組
日本短宣隊分享"
原來係日本ge基督徒只係佔人口ge 1%"
希望多d日本人可以認識到神la"
跟住send d歌比呀菁"
Bluetooth真係先進同方便過infra-red好多呢"
之後同媽咪呀妹去Double Star食lunch..
過左陣...見到個熟口熟面ge人"
原來係金牌經理人黃柏高Paco呀"
就係我隔離臺乍"
差d想走去搵佢影相>v<
不過我唔敢=v="
媽咪話佢帶住副眼鏡個樣好cool"
搞到人地都唔敢望佢"哈
今日d天氣唔多好"
搞到下晝都無得游水水.\ /.
我成日都下晝游"
好想試下游早水呢"
不過又係一個challenge"kaka"=v=
聽日就係21號la"
周巧楠要走lu"真係有d唔捨得> <
希望佢以後身體健康"生活愉快"能得著神ge恩典:)
記住返黎探我地ar"^^
|