kayee613

暱稱: Ka Yee*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

  
guest book

最近三個月尚無任何留言
 

qoozas*

others*
CC Diary*" >v<...
C彤's Diary"*
KaKa*s diary
Neway"s Diary
呀bo's diary
康婷diary"
張ling's Diary
菁's Diary
黑柴之Diary*"
諸葛亮's diary

**2007 年 1 月 3 日  星期三 =]


遲來的happy new year>33<
happy new year喔"
遲講了"
不過1.1都唔太happy"
因為成日都係度溫chem"好辛苦-口-
尋日"淨係溫phy"暈@@點半先訓"
今日"
chem test..ok la"不過有d錯> <
考pe"勁驚again
becoz成日接唔到波..orz
我狂問miss tang接唔到波會唔會無分"勁驚咁"
結果考個陣感覺不錯"好開心"好感謝神呢>33<
miss tang仲講笑話"尹嘉儀接到波la"有1分la"XD
anyway"開心的"上pe堂以黎最好心情今次-3-
then同嘉麗佢地打波@@
3個場都係男仔"自愧不如orz-3-
我似玩野多過打波"
lunch cell proup"
又想喪笑>v<狂忍笑XD
econ"勁搞笑"星星個組勁慘"哈哈
ar sir話n年前有個廣告講個男仔用槍射個女仔"
d人話係子宮頸癌個廣告...笑死我again
a.math初初一舊雲咁"不過之後又明明地了-v-V
phy test"唉"都唔係好難的"只怪我唔夠practice"
做錯..仲做唔晒...失敗/ \
唯有exam努力吧=]
聽日mus.exam"好想唱3-4部既choir歌/\


**2006 年 12 月 30 日  星期六 =]


holiday...就快完la-3-
好耐唔打日記tim-3-
27號3D去打邊爐呢>33<
有36個人到呢*真好"卡卡
不過如果早d就好了"
可以玩多陣ar ma-3-
仲有影相plan失敗左"
因為唔夠膽"唉-口-
唉點可以咁架- -
都唔同班la仲唔搵人影相-3-
跟住同屁屁返屋..勁驚@@
勁黑wor"又無男仔"
得我地兩個弱質女流@口@

28號媽咪生日喔"happy birthday^3^
我同呀妹買左個蛋糕比佢>v<
蝴蝶話見到個人好似我>v<應該係我黎架卡卡
不過見你唔到XD

呢幾日earthquake搞到我上唔網耶.\ /.慢到ar-3-
又on唔到msn...唔制呀"
之前呢"上個forum有個vote"
問人地上唔到網係邊個既錯"
大部分人話earthquake"
有d人竟然話係阿扁...笑死我XD
今日終於將d hw ko晒了"
不過仲未溫書"唉>33<要add oil了> <