|
尋日傻傻地的@@
成個筆袋唔記得帶返學-口-
麻煩晒呀姚了-3-
上a math"
咁啱發夢比呀sir問問題@@
結果答錯@@
仲要比sam pang寸我廢.\ /.
仲有quiz corr又改少左兩次wor@@
搞到我lunch勁趕""唉
放學步操first"
感覺也不錯吧~~-V-
then去mixed"
好少咁齊人bor真係=0+
d boys唱唱下勁搞野"
變左環迴立體聲@@
不過算吧~~
比賽唔係咁就得了"
但係我後面個d人真係...笑哈哈咁
好唔認真- -
the glorious music of life真係好正!!
好累好累喔"
今日都無o羊野"
都係練步操la"
發覺自己第1步總係唔夠放@@
聽聞聽日跑9分鐘"唔好嚇我吧~~
人地班玩平衡木咁正"我地唔會咁慘吧-3-最討厭跑步了-口-
|