|
朝早"唉"眼訓到死"又凍"
6點半就要起身"
約左皇帝佢地搭的士@@驚遲wor- -
點知個司機真係玩野"
兜黎兜去"都唔知係咪特登架"成24蚊"-0+
7:50練步操"有太陽"暖暖的"都好-3-
點知開會禮個陣d風呼呼聲咁吹"凍到din@@
不過總算順利"^V^
跟住有蛋撻食"thx>3<
之後做啦啦隊"好悶"
但係我仲可以做d o羊wor- -
我d pe咁菜"點參加比賽ar"
仲有齊齊跑都唔去"
比人用咪叫名叫我去都唔肯"
唔係因為我懶"我都想攞分架"
但係我知道自己係o羊新鮮蘿蔔皮"
尤其是F.1齊齊跑個條刺之後"好唔開心"
我講過以後都唔想去齊齊跑"
包尾不特止仲攞唔到分"兼比人笑"
我唔想再feel到呢種感覺"
所以我點都唔會去"
個陣時都係比人逼先會搞成咁"
話我hard heart都係咁話"
我真係唔想再咁"
放學"同cc,屁屁去食雪糕"
cc同我買野個陣好百痴XD
係屋企搵水樽"都無
看來我將你留左係運動場了"對唔住呀水樽"-3-
聽日一定要搵番@@
P.S.有人係度留粗口".\ /.
好鬼火"點解而家人可以咁鬼無聊架"
|