星六
7點起左身 去左食野 之後坐的去學校
9點坐車去關口再去廣州 坐左3粒
去到即食野 8送1湯 唔錯 最衰係MISS龐係組老師
唔係一定好正
之後參觀左2個景點 之後食DINNER再去酒店
同楊俊凱一間房 好采佢冇講鬼故同好好笑TIM
講講下籃球 佢一講李子濤
就話佢賴屎 梁SIR同佢蚊屎 笑死
之後1點幾訓左
星日
食野同參觀左3個地方
D自助餐 CHEAP 唔好食呢
HEA到1點幾終於走啦
6點先係學校走得
個團OK架
終於鬆哂 今晚要訓得好D