黑角-陳度的BLOG
kayeung1995
暱稱: BABY=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-4-17 大埔生日會
廣州交流團
29-12-2009
24-12-2009
生日啦!14快樂
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 24 日  星期四   晴天


24-12-2009 分類: 未分類

今日去左睇美食風球3D 同歐歐 MI子 膠豪 雪 啤啤去睇  一行6人

6點起左身

歐歐話冇訓過 之後7點30出門坐501A去華明

去到ONLY見到雪仲有啤啤 等到8點05 留有多次案底的家伙先出現 住係留上個個呀

之後坐277X 9點05去到APM  車上面雪同歐歐就........

睇早埸 55蚊 幾搞笑

走個時唔記得還眼鏡 都好 有一副3D眼鏡 我諗都值25蚊掛

睇完係APM hea左陣就去左9龍灣

首先去左淘大食KFC 之後去德福行左陣 之後再轉車去megabox

去左溜冰 45蚊 45分鐘 都OK好玩 但都唔識 走到1、2下啦

仆左一下 死MI子推我

雪有歐旁住都仆左下 哈哈

溜溜下多左2件 CASH同羅星星

5點鐘就走左

坐番277X

之後去左榮福打波 打到7點15先走