今日去左睇美食風球3D 同歐歐 MI子 膠豪 雪 啤啤去睇 一行6人
6點起左身
歐歐話冇訓過 之後7點30出門坐501A去華明
去到ONLY見到雪仲有啤啤 等到8點05 留有多次案底的家伙先出現 住係留上個個呀
之後坐277X 9點05去到APM 車上面雪同歐歐就........
睇早埸 55蚊 幾搞笑
走個時唔記得還眼鏡 都好 有一副3D眼鏡 我諗都值25蚊掛
睇完係APM hea左陣就去左9龍灣
首先去左淘大食KFC 之後去德福行左陣 之後再轉車去megabox
去左溜冰 45蚊 45分鐘 都OK好玩 但都唔識 走到1、2下啦
仆左一下 死MI子推我
雪有歐旁住都仆左下 哈哈
溜溜下多左2件 CASH同羅星星
5點鐘就走左
坐番277X
之後去左榮福打波 打到7點15先走
|