唉
琴日去左我留下公園玩啦
玩到仲有30支蠟燭
咁咪擺哂落去燒囉
仲擺埋D紙皮去燒啦
點知好Q大火
D食焦過來叫我地整熄哂佢WO
仲叫我地用水淋落去WO
咁咪變煲蠟囉 都ON99
之後佢地拿滅火筒去搞囉
仲要影埋我地相
登記埋WO
仲更+ON9 的係用滅火筒仲要我地俾番錢
真係好Qon9呀頂
我俾管理費仲要我地再俾錢
係食焦唔係我地用 收得啦 我俾D管理費原來係用來養班垃圾的
今年中秋好ON9
養班廢人不如養隻狗 我的名言