| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
| 2006 年 4 月 19 日 星期三 |
 | |
| 番學lu~!! |
聽日就要番學lu∼~唉...d功課做"呢哂化"咁....21號仲要游水..你知la!!我d咁肥既人
著游衣a!!爆哂咁濟!!唉...吾想游添 =.=''今日去左買游帽!! 買左藍色!!番到屋企 做左陣功課
就熄電腦!!睇書∼都冇野做∼!!到左10點 睇"我愛黑澀會"有楊丞琳a!!ka好睇 好睇!!
玩左陣電腦就訓lu~!
ps::好悶a近哩幾日∼!某某人同緊a咩傾計a!好悶~!好大過黑眼圈aa~!仲未好番a個病~~
乞痴~!
|
| 刊登時間︰2006-04-20 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 69 | »
|