| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 11 日 星期三  |
老細你太好  |
分類: 未分類 |
時間比上年緊張..
轉眼原來要考試啦,, 解幾最為煩..
今年終於....
試過正正經經坐係書枱前面溫習,,為左個歷史..
仲食左傳聞會合格ge Tiger餅.哈,
仲有咖啡.舊年考解幾先飲,,
不過,算啦... 第1段,
但係無可奈何..就好似考期末考咁..真係刺激
加上今年返工早到遲走.. le d就係老細賺錢賺到有點兒冇人性ge表現..
最衰我儲唔到錢..算算算,,
好快就會同你講'永別' 了...
理由就係你ge條件實在係太好,請d人返黎又做得野..
所以我都冇理由留係度na,, 下話.. haha
你同我講''吃得苦中苦,方為人上人''
咁我應該係你老細先岩,,
|
2009 年 10 月 17 日 星期六  |
好黑仔呀!  |
分類: 未分類 |
10月,, 又係好黑仔ge 10月..
估唔到今年又係咁,,
好累呀.. 成日唔見野, 好傷心..
最近做報告先諗起..唔見左隻usb,, 上個禮拜仲係我手中
入面有好多相ga., 依家唔見左做報告又唔方便..
又唔想買過隻.. 唉,, 最衰都係自己冇計性..
突然另我諗起補習社, 有個學生..
佢唔知係唔係記野有d問題..有日, 佢喊,對住佢媽咪,邊喊邊話:我想改左d粗心大意,,
...我都好想呀,有時用力諗唔記得左d咩..就會開始頭有d痛,
加上我有個鬧極佢都係要偷我野ge阿妹.. 試過唔見野,一問佢就話冇見過,
點知..就係佢ge範圍度搵到,, 真係可以話激死
而且,, 一大堆報告要做.. 真係洩氣, le輪返學又唔知醒...
媽呀.. 好唔想返學! |
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
這幾天  |
分類: 未分類 |
星期6前一日, 老細問聽日返唔返工..
我諗諗, 要同人溫習..就話唔返~
跟住佢就話:要你地返工, 又唔返, 你地知道後果係點ga na..
心諗:好呀好呀, 隨便na..
期六,戈日..
首先,, 9點鐘起左身,等人打俾我..幫佢溫習...
點知, 佢居然放飛機.. 算na~
跟住,下晝, 3點都係等人打俾我..幫佢地溫習...
點知, 佢地打黎話夜晚先再溫,, ok~~
oh my god,, 不如俾我返工~~ 被人白鬧,囧''
Finally, 都係同佢地溫返哂, 仲遇到我地班ge歷史人..
佢講得幾好, 間中夾雜1.2個助動詞,, 笑死~!
可惜, 溫熟日本, 出左俄國..= =' 相信今次係唔會合格
第2日, 星期日
本來成日都係屋企ga, 除左夜晚出去食buffet,
不過八爪打黎去溫習.. 好丫!
去hea下都好,, 點知一陣間... 就落起雨, 真好玩~
到左6點幾, 就幫欣溫習.. 溫左半個鐘左左右, 阿ma就打黎話去食buffet na.. ^^ 哈哈,正!
去金沙度食, d野都幾好食, 最好食就係d三文魚..
食親buffet, 我都係食三文魚先..-v-同埋飲左少少紅酒,因為紅酒隻色好靚~
之後, 就係佢d甜品,, 超正點的!!

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|