kay's diary
I just wanna be happy!
kaykuan
暱稱: kaykuan
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-04-17
目前的反省
耶誕節Happy~
10年~
不再擁有
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 640
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 11 日  星期三   晴天


老細你太好 愉快 分類: 未分類

時間比上年緊張..

轉眼原來要考試啦,, 解幾最為煩..

今年終於....

試過正正經經坐係書枱前面溫習,,為左個歷史..

仲食左傳聞會合格ge Tiger餅.哈,

仲有咖啡.舊年考解幾先飲,,

不過,算啦... 第1段,

但係無可奈何..就好似考期末考咁..真係刺激

加上今年返工早到遲走.. le d就係老細賺錢賺到有點兒冇人性ge表現..

最衰我儲唔到錢..算算算,,

好快就會同你講'永別' 了...

理由就係你ge條件實在係太好,請d人返黎又做得野..

所以我都冇理由留係度na,, 下話..  haha

你同我講''吃得苦中苦,方為人上人''

咁我應該係你老細先岩,,

 



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


好黑仔呀! 傷心 分類: 未分類

10月,, 又係好黑仔ge 10月..

估唔到今年又係咁,,

好累呀.. 成日唔見野, 好傷心..

最近做報告先諗起..唔見左隻usb,, 上個禮拜仲係我手中

入面有好多相ga., 依家唔見左做報告又唔方便..

又唔想買過隻..  唉,, 最衰都係自己冇計性..

突然另我諗起補習社, 有個學生..

佢唔知係唔係記野有d問題..有日, 佢喊,對住佢媽咪,邊喊邊話:我想改左d粗心大意,,

...我都好想呀,有時用力諗唔記得左d咩..就會開始頭有d痛,

加上我有個鬧極佢都係要偷我野ge阿妹.. 試過唔見野,一問佢就話冇見過,

點知..就係佢ge範圍度搵到,, 真係可以話激死

而且,, 一大堆報告要做.. 真係洩氣, le輪返學又唔知醒...

媽呀.. 好唔想返學!



2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


這幾天 開心 分類: 未分類

星期6前一日, 老細問聽日返唔返工..

我諗諗, 要同人溫習..就話唔返~

跟住佢就話:要你地返工, 又唔返, 你地知道後果係點ga na..

心諗:好呀好呀, 隨便na..

期六,戈日..

首先,,  9點鐘起左身,等人打俾我..幫佢溫習...

點知,  佢居然放飛機.. 算na~

跟住,下晝, 3點都係等人打俾我..幫佢地溫習...

點知,  佢地打黎話夜晚先再溫,, ok~~

oh my god,, 不如俾我返工~~ 被人白鬧,囧''

Finally, 都係同佢地溫返哂, 仲遇到我地班ge歷史人..

佢講得幾好, 間中夾雜1.2個助動詞,, 笑死~!

可惜, 溫熟日本, 出左俄國..= =' 相信今次係唔會合格

 

第2日,  星期日

本來成日都係屋企ga, 除左夜晚出去食buffet,

不過八爪打黎去溫習.. 好丫!

去hea下都好,, 點知一陣間... 就落起雨, 真好玩~

到左6點幾,  就幫欣溫習.. 溫左半個鐘左左右, 阿ma就打黎話去食buffet na.. ^^ 哈哈,正!

去金沙度食, d野都幾好食, 最好食就係d三文魚..

食親buffet, 我都係食三文魚先..-v-同埋飲左少少紅酒,因為紅酒隻色好靚~

之後, 就係佢d甜品,,  超正點的!!