嗯...呢篇係在呢度的第一篇,希望可以長打下去吧,如果大家唔嫌我無聊的話
由最近講起吧.有一個,同前女友分左手,約個幾月ge前男友又經常係我面前出現,
我..唔知佢咁樣係咩意思.''係我多數經過ge路出現/多左出課室,又咁啱見到我,經過ge時候,又望一望我,冇咩表情 '' ...
但係我依家諗一諗: 咁樣做,又會唔會係都係為左撞佢前女友呢? 但係佢前女友係佢上面戈層...唉,真係好煩!
所以我都唔知點好,我身邊d朋友話佢唔好,我問返佢地點解,佢地又話係聽人講,同埋睇落好衰~ 又或者..... 真係我諗太多..因為我由細細個就好自卑,好少會去積極爭取某d野...
其實佢同我都幾有緣... 我諗都可以咁講ge~
佢同我阿哥係識得,同我前面戈位同學係識,同我同一日生日戈位美女識,同我戈位班主任識,同我識左好多年ge同學識.... 哈哈 ,其實佢只不過係識好多人,所以我又好羨慕佢,識到咁多人!
不過愛情呢家野,都係順其自然好d,因為反正我自己不是一個佔有慾強的人,好多時都會識得安慰自己(唔知好定唔好==') |