高一級中文話劇終於係星期4戈日完左na..
我地高一文丙班攞左季軍,, 冠軍係高一社,亞係高一美 (阿sir話.. le兩班攞冠,亞都算係預料之內..)
雖然我唔係出左好多力.. 但係.. ''I feel good'' (某舊廣告口號)
而且真係好攰..因為都有份做少少道具..
最辛苦都係八爪同埋阿瑜... 佢地真係好多花左唔少時間,精力,同埋心思!!!
我諗以後睇電視,電影... 都要留意下d幕後ge工作.. 因為係佢地一直係度默默耕耘...
同埋戈份劇本都緊要... 鄭天良話.:我地套劇有吸引力..,,,
我諗都係份劇本有趣.. 先可以吸引到人!!
另外,,話說戈日我係做招待.(戈日要做ge野超on居.. 唔想再提..-.-)
都差唔多可以睇哂咁多班..but就咁岩睇唔到有獎戈兩班..
丁班係第1班..真係做得好認真.. 好多野都配合到哂! 配音仲配得好搞野tim
另外有幾班我都有睇到少少..有d都做得幾好.. 但係好似配音有時細聲左d..有時個音響又爭dd
所以就扣左d分...而且miss 都話.. 個個d分真係爭少少.. 因為..... 總會有最尾ge一班., 又唔一定係最差ga ma~!!
10班... 得3班攞,. 真係唔簡單...
+星期5戈日,, 八爪同我見d道具要扔掉,, 倒不如整哂上壁報.. 留個紀念都好a ma!! |