kay's diary
I just wanna be happy!
kaykuan
暱稱: kaykuan
性別: 女
國家: 澳門
地區: 風順堂區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-04-17
目前的反省
耶誕節Happy~
10年~
不再擁有
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 52
今日人氣: 0
累積人氣: 647
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


唔知想點 鬱悶 分類: 未分類

暑假的天氣好熱..

唔想出街,唔想訓咁多,又唔想咁悶~~  唉..

算..8月學野..悶都要過ga na'  

唯有成日安慰自己,個人就會開心d ga na..



2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


暑假到了! 分類: 未分類

暑假又來了, 最後一次放兩個月假了,, 明年會返埋7月.. 唉~

我想真的要好好把握這2個月,

因為到返學就不能全心全意的學其他東西,

未放假之前, 好想睇好多書, 學好多野..但係放左假之後就懶哂,,

不過我唔想哂左個暑假,, 所以點都要學返d野!!

而且咁樣一諗,時間真係過得好快,

咁就高2啦...  讀埋高3,就要讀大學,,

幼稚園, 小學, 中學, 屈指一算,,,15年真係好快過~~

出到去就要面對幾殘酷ge社會,,  

又要再開展一個幾漫長ge人生

不過我都係信,,

雖然  甜,酸,苦,辣,,, 得甜一個係最受歡迎...

但係都要經過其他野,,

倒不如好好咁接受~~  結果未必唔好丫...



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


最近的事情~ 愉快 分類: 未分類

高一級中文話劇終於係星期4戈日完左na..

我地高一文丙班攞左季軍,,  冠軍係高一社,亞係高一美   (阿sir話..  le兩班攞冠,亞都算係預料之內..)

雖然我唔係出左好多力.. 但係..  ''I feel good''  (某舊廣告口號) 

而且真係好攰..因為都有份做少少道具.. 

最辛苦都係八爪同埋阿瑜...  佢地真係好多花左唔少時間,精力,同埋心思!!!

我諗以後睇電視,電影...  都要留意下d幕後ge工作..  因為係佢地一直係度默默耕耘...

同埋戈份劇本都緊要...  鄭天良話.:我地套劇有吸引力..,,, 

我諗都係份劇本有趣.. 先可以吸引到人!!

另外,,話說戈日我係做招待.(戈日要做ge野超on居.. 唔想再提..-.-)      

都差唔多可以睇哂咁多班..but就咁岩睇唔到有獎戈兩班..

丁班係第1班..真係做得好認真..  好多野都配合到哂!  配音仲配得好搞野tim

另外有幾班我都有睇到少少..有d都做得幾好..  但係好似配音有時細聲左d..有時個音響又爭dd

所以就扣左d分...而且miss 都話..  個個d分真係爭少少..  因為.....  總會有最尾ge一班., 又唔一定係最差ga ma~!!

10班... 得3班攞,. 真係唔簡單...

+星期5戈日,, 八爪同我見d道具要扔掉,, 倒不如整哂上壁報.. 留個紀念都好a ma!!