今日點幾鐘就返到黎!
咩住d好重嘰荔枝!
重到趴街!
約左主任打波!
打完就去左我度打機!
玩戈個star wall(唔識串)
揸飛機好好玩!
玩左好多次!
玩到六點就走人lu!
.............................買左兩隻ps2碟.............................
今日晏晝做花田喜事!
好好笑呀!
雖然睇左n咁多次!
睇到就黎識做喇!
約左振、傻佬、Jimmy 同仲仲出旺角!
行左旺中!
Jimmy同傻佬買左件衫!
Jimmy係朗豪坊某一個角落換衫!
我地睇水!
我地見到古巨基同少爺占!
去食吉野家!
好多人喎!又細喎!
等左一陣!
食左一陣!
呀媽打黎!話同我返大陸!
我冇乜所謂!
去左西"冇"搵家姐!
問下佢返唔返!
佢唔肯返!
係家姐度買左一條頸鏈!
play boy黎咖!
有50%off!
買完就走lu!
搭去途中!打左俾欣美人!
傾左一陣!
就係咁我就返左大陸喇!