2006 年 7 月 6 日 星期四  |
| 去荃灣 | 今日晨咁早就返左學校攞通告!
差唔多行到戈陣落勁大雨喎!
有遮都冇用呀!
條褲濕晒!
返到去學校!
搵劉SIR!
講左少少野!攞埋通告就走得!
走戈陣遮埋門受金!
一齊行返去商場!
返到屋企等呀媽!
去維園食早餐!
同楊太一齊食!
Lily都黎埋!
佢碗粉有條蟲!
即該搵人換個碗!
食完早餐去青衣城攪銀行d野!
攪左好耐!
約左Jimmy同傻念同振振去荃灣!
我地去左新之城!
有野玩!好好笑!
有人好無奈!
跟住走左過去荃灣廣場!
去左一間運動用品間野度玩!
佢地三個係度倒亂!
玩人地d拳套!
過左一陣!
嚴欣同呀kai睇完戲打俾我!
我地講笑話Jimmy同呀kai隻抽!
講左一陣我同傻佬就走左lu!

今日知妳整左負離子!
唔知妳變左咩樣呢?
最衰我聽日睇唔到啦!
我好想睇下妳變成點!
我可唔可以同妳一齊呀?
| |
2006 年 7 月 5 日 星期三  |
| 去完camp~ | 今日要8點起身!
8:30食早餐!
今日食粥同抄米粉!
食完返房玩左陣啤牌!
呀唐生係度狂爆粗!
戈陣呀謝sir都偽度!
佢不停係度講"忍"樣!
跟住就玩乜野拍拍卡!
我勁水皮!
由1拍到20!
我拍到2就輸左!
拍完就去玩野外定向!
係酒店門口玩狼羊草!
我做農夫又俾人抬!
我全程俾人抬黎抬去!
好好玩!哈哈......!
玩完呢個去海灘玩12人13足!
我地好快就完成喇!
玩埋少少就走人lu!
我地差d趕唔到班船!
係隻船度訓左陣!
死人仲仲係度狂整我!
佢話要報仇!
去度香港站先好笑!
仲仲戈組有熔熔地o既出奇蛋食!
仲仲猛咁擺落我個袋度!
我覺得勁核突!
係個camp度!
暴暴狂叫仲仲做姊第戀怪物!
仲話仲仲隻蛋係姊第蛋!
係香港站串到返黎長發!
仲仲就係串暴暴隻蛋入面個玩具係趙仕昂!
冇其他野串到暴暴!
暴暴話佢見"燶"就塞!
返到長發M記!見到麗麗佢地!
我係麗麗面前係度串仲仲!
我叫麗麗唔好食咁多蛋!
仲仲叫野食戈陣!
我不停係度講加蛋!
仲仲話加大戈陣好似講左加蛋咁!
我仲話仲仲個頭好似蛋頭!
叫佢做蛋頭超人!
返度黎就訓 lu!
我好愛妳呀!
咁妳呢?
妳會唔會肯同我一齊呢? | |
| « | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 19 | » | |
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|