2006 年 6 月 26 日 星期一  |
| 熱到你吖 | 今日返學!係樓下見到Jimmy!
等埋傻佬!一齊返學!
我未試過咁遲都未返學!
不過都幾好玩!
返到去!勁熱!勁流汗!
上到課室都好熱!
係度對卷!英文對左戈D都OK o既!
歷史過得去啦!但係IS就唔OK喇!
唔知錯咩呢?我想快D睇下!
中文覺得自己盡左力喇!
有60分!唔多唔少!
對完就走人!
要去打波!勁熱呀!唔想去囉!
如果唔係MS MAN話去!
我實唔會去!點知個MS MAN冇去到!
激到我吖!
又趕喎又熱!冇時間食野!就係食左個包咋!
返到屋企換衫!
搵到呀輝件衫但係搵唔到自己戈件喎!
搵唔到咪走人囉!
去到戈度!等左好耐!先有得打!
講講下波!
江浩然話青衣城睇波D人講個屌D聲係左邊叫到右邊!
跟住NEO又係講咩鳩浪!
打左一陣!個黑白唔知係度攪乜Q野!
我就狂X佢!
俾呀B見到!叫我唔好鬧人!
我就係鬧佢一個呀!吹咩!
都幾好玩吖!好耐冇打喇!
返到黎ADD返主任!
之前俾人DEL左!
今日好開心!
因為妳終於肯應我喇!
"我愛妳 "
我好想同妳起埋一齊呀!
俾個機會我啦!
| |
2006 年 6 月 25 日 星期日  |
去游水!  | 今日約左仲仲、傻佬、同振振去游水!
去之前都知道麗麗會去!
我地去到排左一陣隊 !
跟住就入去游水水lu!
游左有幾耐!我同傻佬同時見到振振個鼻流鼻血!
唔知振振係咪見到太多豬排or著住比屋尼o既美女!
所以係度流鼻血!
睇下又玩下咁!
猜輸左又要講"我愛xxx"!
但係振振點都唔肯講" 我愛臭口婆"
跟住去搵麗麗!
我地游多陣就走左喇!
去左可圍角食M記!
原來戈度D餐係平D咖!
平左五毫咁多!
返到屋企!我同仲仲同傻佬玩PS2!
佢地兩個玩足球!
佢地係度畫"歷恆 "張相!
又同蚊講野!但係蚊唔信佢地
好彩蚊唔信啫!哈哈 !!!
我好想同妳講!
我真係好鐘意妳呀!
你唔好咁對我啦!
我掛妳掛得好辛苦呀!
我係MSN又同唔到你傾計!
我好想同妳一齊呀!
妳可唔可以講俾我聽!妳點解唔要我呀?
如果妳睇到呢篇野!你就打俾我啦!
我都想得個知字!
我想妳講俾我聽妳係咪有第二個!
唔係點解妳唔可以俾個機會我!
| |
| « | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | » | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|